Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miminobijec

24. 9. 2010 23:43
Mostrakce pro nepracující

Já z festivalu nadšen nejsem, vůbec jsem se tam totiž nedostal. Na zahraniční soubory bylo prakticky okamžitě zadáno, na domácí zbyly jen nejhorší místa, ovšem za stejnou cenu jako ty pro VIP, kteří možná nakonec ani nepřišli. V případě Plas mi nebyl schopen nikdo odpovědět, kdy je odjezd autobusu a kdy začátek představení. Telefonní číslo, jež mi dali v informacích bylo k ničemu, nikdo ho nezvedal:-). Pak už jsem rezignoval, získal jsem dojem, že o mou přítomnost nestojí a podle toho jsem se zařídil.. Jen jsem nechápal, k čemu jsou ty celostátní reklamy, když se tam nedostane ani plzeňák. Ale asi jsem naivní a myslel jsem si, že stačí zaplatit vstupné a nemusím se s někým znát, nebo vědět, jak to chodí:-)

0 0
možnosti

Luckameli

27. 9. 2010 9:15
Re: Mostrakce pro nepracující

S nadpisem si dovolím nesouhlasit - nepracující by si vstupenky na MFD jen stěží mohli dovolit, alespoň tedy ti normální - neVIP - diváci. :-) Ve zbytku Vám však bohužel musím dát zapravdu. Některé z inscenací šly do prodeje rovnou jako zadaná představení a mnohá z těch zbylých, která se tak netvářila, jimi byla ve skutečnosti taky. Slušná místa byla dost často k dostání až na místě krátce před začátkem v akreditačním centru, kde se prodávaly nevyzvednuté VIP lupeny (Blackbird), nebo přímo před divadlem (Muž bez minulosti). Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS