Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

akki

30. 6. 2010 22:26
Děkuji.

Přidám zážitek: Přišel do mimopražského divadla režírovat pan Ivan Glanc. Nestroy-Namlouvání a ženění. Režíroval to před krátkým časem v Realistickém divadle. Prohásil, že vymýšlet něco jiného je nesmysl, zvláště u frašky. Takže dodržel aranžmá i psychologii postav. Přesto vzniklo představení velmi odlišné od pražského. A dočkalo se velkých úspěchů. Inu - kdo umí, ten umí.

0 0
možnosti

Miminobijec

30. 6. 2010 18:26
Souhlas

Impresário mě nudil, dokonce jsem usínal:-). To se mi nestává často, divadlo mám rád, dokonce ho amatérsky hraju..ale téhle frašce chybělo to podstatné, humor. Ten co byl přítomen, zaváněl trapností a kýčem. No, pokaždé se nepovede-ale třeba je to trend, Portugálie jsou prý ještě horší:-)

0 0
možnosti

Luckameli

30. 6. 2010 18:45
Re: Souhlas

Taky jsem slyšela na účet Portugálie velkou kritiku, ale je to o vkusu, mně se třeba moc líbila. Když už nic jiného, tak má myšlenku + Kubátové opilecké etudky jsou bezkonkurenční. :-) Impresário je snad ještě horší než Dáma na kolejích a to jsem nevěřila, že někdy řeknu. Každý den holt není posvícení, ale chtělo by to zase něco pořádného jako je Zkrocenka, nebo tak... Zítra si jdu spravit chuť na DLPPN, tak snad to bude lepší. :-)

0 0
možnosti

strycek-Joe Ltd.

30. 6. 2010 18:26
Hru jsem neviděl, ale podle toho jak to píšete

to musí být pěkný humus

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS